معرفی رویداد


ایده ناب :

بکار گیری ایده های برتر جهت بهینه سازی محصولات و خدمات و رفع عارضه ها و مشکلات هدفمند از جمله راهکارهای پیش رو در تولید فناوری و همگام سازی صنایع با فناوری های روز می باشد . در این رویکرد برای بهینه سازی سیستم ها می بایست به ترتیب به سه عنصر ذیل دسترسی و اشراف داشت :

(۱) بازار     (۲) سرمایه      (۳) ایده

زیرا دسترسی به ایده ها بدون مطالعه بازار هدف و عدم سرمایه ی موجود جهت تجاری سازی ، و بطور خلاصه یافتن بازار و سرمایه برای یک ایده مثال قدیمی دوختن یک کت به دلیل یافتن یک دکمه ، مصداق خواهد یافت. که کاری عبث و توان فرسا خواهد بود. هیات کارشناسان و مشاوران رویداد ایده ی ناب با پرداختن به راهکارهای صحیح، جهت همنشینی بازار ، سرمایه و ایده و مطالعه ی دیدگاه و نظرات متولیان بازار ، صنایع بزرگ و سرمایه گذاران ، متوجه نیاز و تقاضای بازار و صنعت در دو بخش عمده نسبت به ایده های جدید و طرح های مفهومی برتر شده اند :

الف ) رفع عارضه ها و مشکلات فنی موجود در صنعت یا محصولات موجود : نظر به اینکه احتمال تقاضای رسانه ای شدن عارضه و معضلات یک صنعت و آگاه سازی عمومی مصرف کنندگان از چالشهای پیش رو در یک صنعت بسیار ضعیف می باشد و کمتر یافت می شود صنعتی نواقص فنی خود و ایرادهای محصولات خود را در معرض عموم قراردهد لذا این بخش از طرحهای مفهومی غالبا از طریق برگزاری جلسات طوفان فکری و ارزیابی ایده های دریافتی بصورت خصوصی و در نهایت بصورت سمینار یا همایشهای تخصصی انجام پذیرد که این رویکرد در آینده ای نزدیک و پس از پخش تعدادی از برنامه های تلویزیونی رویداد در دستور کار دبیرخانه قرار خواهد گرفت.

ب ) ایجاد نوآوری در محصولات بر اساس علاقه مندی ها و نیازهای واقعی بازار: این رویکرد به عنوان تریبون اصلی و سطح اول نمادین رویداد ایده ناب در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه سری برنامه های رقابتی و ترکیبی ایده ناب می تواند در مسیر نفوذ به اذهان عمومی و تخصصی ملی و بین المللی اثربخشی متفاوتی نسبت به سایر رویکردها داشته باشد و همچنین سهم عمده ای از چشم اندازهای برندینگ رویداد و حتی ژنراتور فناوری ( پایه و ریشه ی برگزاری رویداد ) باشد لذا الگوی اجرایی رویداد ملی ایده ناب ( اولین رویداد رقابتی ارائه ایده های تجاری هدفمند ) به پیوست ارائه می گردد.

بدیهی است با عنایت به پوشش رسانه ای فرا ملی و همچنین دانش و تخصص مشاوران حاضر در این رویداد ، چشم انداز اجرای این برنامه در آینده ای نزدیک بصورت بین المللی با حمایت مجموعه های مبتنی بر اختراعات و ایده ها ، در برنامه های آتی دبیرخانه دیده شده است.

رویداد رقابتی تلویزیونی ایده ناب :

مفهوم تجاری سازی به معنای پرورش یک ایده و دستاورد خام برای تبدیل شدن به یک محصول تجاری در بازار بکار می رود. سه پارامتر اساسی در این میان تاثیر گذار هستند که عبارتند از :

                                                                    (۱) ایده و دستاورد فکری    (۲) سرمایه گذاری       (۳)  بازار و مشتریان

رویکـــرد رایج به مقــوله تجاری سازی در حال حاضر بدین صــورت است که ایـده ای شکـــل می گیرد، به دنبال سرمایه گذاری می گردد که مایل به سرمایه گذاری بر روی آن باشد، و در مرحله نهایی بازاریابی این دستاورد برای عرضه به مشتریان. یکی از بزرگترین معضلات در این رویکرد وجود احتمال کم در خصوص تناسب بین ایده و فکر و نیاز های واقعی بازار و علاقه مندی های سرمایه گذاران است به عبارت دیگر ایده پردازان و صاحبان فکر عمدتا بدون اطلاع کافی از علاقه مندی های سرمایه گذاران و بازار دست به تولید دستاورد های فکری می زنند و به همین دلیل فرآیند تجاری سازی در این حالت با دشواری های زیادی روبرو می گردد.

از طرف دیگر در دنیای امروز که سرعت یکی از مشخصه های اصلی آن است، صاحبان صنعت و شرکت های تجاری برای بقا ناچار به اتخاذ رویکرد های نوآورانه و استفاده از ظرفیت های خلاق هستند تا بدین وسیله نه تنها نیاز های مشتریان خود را پوشش دهند بلکه آنها را هیجان زده کنند. یکی از راهکار هایی که میتوان برای اصلاح روند رایج تجاری سازی که به صورت از ایده به سرمایه گذار و بازار تعریف میشود بکار برد بوجود آوردن فرآیند معکوس می باشد. بدین صورت که در واقع این سرمایه گذاران و صاحبان صنعت هستند که با توجه به تسلط بیشتر مشخصات بازار همواره نیازمند ایده های جدید برای بقا در آن هستند و باید به دنبال طرح های نوین و مفهومی باشند. یکی از راهکار های رایج در دنیا این خصوص برگزاری رقابت های عمومی ایده پردازی مفهومی در مورد یک موضوع مشخص و مد نظر صاحبان صنعت و سرمایه گذاران است تا ایده پردازان در حوزه و موضوعی اقدام به ایده پر دازی کنند که از پیش علاقه مندی های بازار و سرمایه گذاران برای آن در نظر گرفته شده است و از طرف دیگر برای سرمایه گذاران نیز به نوعی برندینگ گسترده در قلب این رویداد صورت گیرد.

002

ایده ناب عنوان یک رویداد رقابتی در حوزه فناوری و ایده پردازی با پوشش رسانه ای است که طی آن در یک حوزه مشخص از صنعت و محصولات تجاری از صاحبان ایده درخواست می شود تا در قالب تیم های سه نفره طرح ها و ایده های مفهومی خود را در چارچوب مشخصی ارسال کنند و با ایده های دیگر به رقابت بپردازند . چارچوب مذکور با محوریت یکی از تولیدات داخلی و با هدف شناسایی نیازهای واقعی کاربران و روشهای ارتقاء و بهبود آن محصول در جهت هر چه نزدیکتر کردن رویکرد های تولید کننده با نیازهای واقعی مصرف کنندگان بازار و همچنین بهبود برند تولید کننده در چشم مشتریان همزمان با ایجاد فضای مناسب جهت بهره مندی از ایده های برتر اقشار مختلف جامعه تدوین شده است. صنعت تولید کننده ی محصول فوق به عنوان خریدار ایده های برتر و اسپانسر در رویداد حضور یافته و جهت تجــاری سازی تمامی ایده های واصله و طرحهـای مفهومی منتخب داوران و در نهایت منتخب مصـــرف کنندگان (‌آراء عمومی بیندگان ) اختیار تام خواهد داشت. علاوه بر اهدای جوایز نقدی ( خرید مالکیت معنوی ) و ذکر نام و افتخار صاحبان ایده ها و طرح های مفهومی برتر ، تندیس تجاری سازی ملی نیز به سه نفر برتر اهداء خواهد شد . الگوی تیم های سه نفره ( شرکت کنندگان گروهی ) در اصل برای بوجود آوردن روحیه کار تیمی در بین ایده پردازان ، متخصین و مجریان طرح است بدیهی است طی این همنشینی در عرصه ی نوآوری ، امکان تداوم همکاری افراد یک تیم در سایر موضوعات و تشکیل هسته اولیه مجموعه های دانش بنیان همواره وجود خواهد داشت.

حامیان معنوی


به منظور بهره مندی از ظرفیتهای علمی و تخصصی مراکز علمی ، سازمانهای دولتی و همچنین واحدهای مرتبط در حوزه های مالکیت معنوی ، حمایت و هدایت از مخترعین و ….  و همچنین هم افزایی میان توانمندی های موجود در کشور ، دبیرخانه ی رویداد ایده ناب آمادگی خود را جهت همکاری و هم افزایی با مراکز مذکور اعلام داشته و بدین منظور از کلیه سازمانهای مرتبط و همکار محور دعوت می گردد در صورت تمایل جهت عقد تفاهم نامه همکاری و یا حمایت رسمی رویداد مشخصات و حوزه همکاری پیشنهادی خود را در قسمت درخواست برگزاری رویداد برای سازمانها  اعلام فرمایند.

بدیهی است پس از عقد تفاهم نامه فی مابین ، لوگو ، مشخصات سازمانی و فضاهای قابل تعامل در این بخش اعلام می گردد.

توجه : بدلیل عدم قطبی پنداری و رفتار سازمانی تک محوری ، از حامیان فعلی نیز در زمان اعلام موضوع رقابت اولین دوره ، رونمایی خواهد شد.

هیئت علمی و تیم برگزاری


آنچه مسلم است برای برگزاری و ساماندهی رویداد ایده ناب از تجربه ، دانش ، مشاوره و تخصص افراد در حوزه های گوناگون بهره جسته ایم .  بخشی از اعضای تیم برگزاری رویداد ، به عنوان اعضای ثابت در تمامی سری رقابت های رویداد ایده ناب نقش آفرینی می نمایند و تعدادی از تیم ها و اعضای دست اندرکار ، در هر سری رقابت با توجه به جنس موضوع ، حوزه ی رقابت و عرصه فعالیت حامی رویداد ، تغییر خواهد کرد که در هر سری از رقابتها در این بخش افراد ، اعضا و تیمهای ثابت و تخصصی اعلام می گردند .

 

نقش آفرینان و دست اندرکاران برگزاری رویداد ایده ناب ، تقریبا شامل دسته بندی ذیل می گردند :

دبیرخانه رویداد

شورای سیاستگزاری

هیات مشاوران و کارشناسان

هیات علمی

متقاضی خرید طرحهای برتر ( اسپانسر )

شرکت کنندگان و ایده پردازان

کمیته داوری و هیات ارزیابی

برگزارکنندگان ( متشکل از نماینده کلیه واحدهای دست اندرکار جهت برگزاری )

میهمانان ویژه ( مدیران ارشد دولتی و مخترعین برتر )

بینندگان که متشکل از سایر تیمهای شرکت کننده می باشند

 

تذکر : با عنایت به اینکه هیآت علمی ، کمیته داوری ، شورای ارزیابی و تیم برگزار کننده در هر سری از رقابتها از اهم نقش آفرینان رویداد خواهند بود لذا طی نظام نامه های مدون در دبیرخانه رویداد ، فرایند فراخوان ، جذب و معرفی ایشان در همین بخش انجام خواهد شد

فراخوان : لازم به ذکر است کلیه اندیشمندان ، صاحبنظران ، اعضای هیات علمی و متخصصین برتر مراکز علمی و صنعتی می توانند در صورت تمایل به عضویت در هیات علمی و حضور در بخش داوری و … پیشنهادات و تقاضای خود را در قسمت ارتباط با ما ( سایت رسمی بنیان فناوران و ایده پردازان ) پیشاپیش اعلام نمایند تا پس از بررسی های لازم ، از ظرفیت ایشان بهره مند گردیم.

 

هیات علمی اولین رویداد رقابتی ایده ناب :

پس از تعیین موضوع رقابت اولین رویداد ، افراخوان جذب عضای هیات علمی بصورت رسمی در این بخش از سایت اعلام خواهد شد . بدیهی است اعضای هیات علمی رویداد به عنوان اعضای اصلی و ثابت هیات علمی بنیان ایده پردازان و فناوران ایران به رسمیت شناخته خواهند شد.

 

هیات ارزیابی : 

هیات ارزیابی متشکل  از افراد متخصص و علمی برجسته می باشند که بر اساس موضوع رقابت از طریق دبیرخانه رویداد انتخاب می گردند تا ضمن تعیین نظام نامه داوری ، طرحهای اولیه مرحله آنلاین را مورد بررسی قرار داده تا هر یک از طرح ها و ایده های واصله در صورت صلاحیت لازم و احراز جایگاه اصولی تدوین شده ،  شرایط لازم برای ادامه حضور در مرحله داوری رویداد را فراهم آورند .

 

کمیته داوری  :

داوران برنامه میزان عملیاتی بودن طرحها جهت تجاری سازی از یک سو و ارزش گذاری طرحها از سوی دیگر را همگام با دانش تخصصی فنی و همراستا با خواسته های اسپانسر از جنبه های مختلف بررسی نموده و بر اساس نظامنامه ای مدون و ثابت ، هر تیم را ارزیابی نموده و امتیاز خواهند داد . حوزه های کارشناسی و تخصصی داوران شامل چهار گروه ذیل می باشد :

۱ – مدیریت تکنولوژی   ۲ – مالکیت فکری ( نماینده دبیرخانه )     ۳ – طراحی صنعتی ( متناسب با موضوع رقابت )    ۴ – نماینده اسپانسر

موضوع رقابت و جوایز


موضوع رقابتهای تلویزیونی ایده ناب :

در هر دوره از مسابقات ایده ناب یکی از واحدهای تولیدی یا خدماتی برتر کشور و حتی یکی از سازمانهای ملی به عنوان حامی رویداد برای بهینه سازی سیستم تولید یا خدمات خود ، یک طرح مفهومی مرتبط با امور خود را در معرض مسابقه و رقابت می گذارند تا با بهره مندی از ایده های برتر و دانش شرکت کنندگان  تخصصی و عمومی واصله ، همگام با استفاده از نظر عمومی بینندگان ضمن اشراف بر تحلیل بازار عرضه و تقاضای خود ، با تجاری سازی برترین ایده های رقابت ، گامی در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء سطح تولید یا خدمت خود بردارد.

بدیهی است هر یک از طرح یا طرحهای مفهومی مورد نیاز اعلام شده از سوی واحد حامی ، موضوع رقابت آن دورده از رویداد خواهد شد.

لازم به ذکر است کمیته  سیاستگذاری رویداد ایده ناب،   با بهره مندی از حضور مسئولین عالی رتبه ، مشاوران ارشد و متخصصین حرفه ای سنجش بازار  در حوزه های مختلف و نظرسنجی کارشناسی شده از بسیاری از مراکز دانشگاهی و صنعتی ، حوزه ی اولین دوره ی رقابتهای تلویزیونی ایده ناب را حوزه بانکداری الکترونیک انتخاب نموده است که در آینده ای نزدیک پس از بررسی شرایط متقاضیان حمایت از رویداد ، موضوع  اولین دوره ی رقابتهای ایده ناب در همین بخش ( موضوع رقابت و جوایز )  بصورت کامل  همراه با الگوی ارائه طرحها اعلام خواهد شد.

موضوع اولین دوره رقابتهای تلویزیونی ایده ناب : ( بزودی در این قسمت اعلام می گردد )

 

جوایز و امتیازات شرکت در رقابتهای رویداد : 

 

امتیازات و جوایز عمومی :

• پوشش رسانه ای ۲۷ طرح برتر و معرفی یکایک اعضای تیم های برتر

• اهدای جوایز نقدی قابل توجه به ۲۷ ایده برتر متناسب با ارتقاء سطح و کسب نمرات و آراء از سوی اسپانسر

• اهدای تندیس ایده ناب ( یک الی چهار ستاره ) به تناسب ارتقاء سطوح و مقامهای کسب شده

• معرفی و درج مصاحبه ویژه ( رپرتاژ ) با اعضای ۳ تیم برتر ( به تناسب مقام های کسب شده ) در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار ملی

• بهره مندی از خدمات ویژه متخصصین در ژنراتور فناوری

 

جوایز ویژه رویداد :

در این قسمت جوایز ویژه صاحبان طرح ها و ایده های برتر به ترتیب کسب مقام و ارتقاء مراحل رویداد همزمان با  اعلام رسمی موضوع رقابت ( در قسمت فوق ) اعلام خواهد شد.

نحوه شرکت در رویداد و قوانین


۱)  پس از انتخاب موضوع هر رقابت توسط حامی رویداد و اعلام آن در بخش موضوع رقابت و جوایز ، سامانه برای پذیرش طرح ها باز می گردد و صاحبان ایده و متقاضیان شرکت در رقابت می توانند پس از مطالعه کامل موضوع مسابقه و اشراف بر خواسته های اعلام شده ، طرح ها و ایده های خود را در بخش ثبت نام و ارسال طرح درج نموده تا در در مرحله رقابت آنلاین شرکت نمایند. 

۲)  پس از انجام داوری مرحله ی آنلاین از طریق دبیرخانه رویداد  با صاحبان طرحها و ایده های برتر ، جهت انجام مقدمات حضور  و انتخاب قطعی ۲۷ طرح برتر هماهنگی های لازم انجام خواهد پذیرفت 

۳)  طرح های منتخب در بخش طرح های برتر و رده بندی اعلام می گردند ، ضمن اینکه برای ۲۷ تیم برتر و منتخب  دستور العمل شرکت در رقابت تلویزیونی متعاقبا ارسال خواهد شد و هماهنگی های لازم جهت حضور و ضبط برنامه با ایشان صورت خواهد گرفت.

۴)  تعداد ۱۰ تیم از تیم های ۲۸ ام تا ۳۷ ام به عنوان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته می شوند تا در صورت انصراف یا بروز هر مشکلی برای هر کدام از ۲۷ تیم به ترتیب به عنوان جایگزین در نظر گرفته شوند.

۵)  فرم های ثبت نام در قالب تیم های سه نفره تکمیل می شوند و این بدان معنی است که هر طرح ارسالی حاصل کار یک تیم سه نفره است که یک نفر سرپرست دارد. ثبت نام ها به صورت انفرادی قابل قبول نمی باشد. همچنین تیم های کمتر از سه نفر نیز امکان شرکت نخواهند داشت

۶)  محدودیت سنی و تحصیلی برای اعضای شرکت کننده در این رویداد وجود ندارد. اما به هر حال تیم ها باید از توانایی های لازم بهره مند باشند

۷)  اعضای یک تیم نمی توانند در تیم دیگری به صورت رسمی فعالیت داشته باشند. در صورت شرکت یک فرد در دو تیم مختلف آن فرد از هر دو تیم حذف خواهد شد و اگر تا قبل از پایان مهلت ارسال آثار فرد جایگزین معرفی نگردد هر دو تیم به دلیل کمبود تعداد نفرات از رقابت محروم می شوند.

۸)  هر تیم تنها امکان ارسال یک طرح را دارد و در صورت ارسال چند طرح توسط یک تیم، تنها به اولین طرح دریافتی ترتیب اثر داده خواهد شد.

۹) در صورت انتخاب یک طرح برای شرکت در برنامه تلویزیونی هر ۳ عضو تیم در برنامه شرکت خواهند داشت.

۱۰)  طرح های ارسالی توسط تیم ها باید صرفا ایده های خود آنها باشد و در مرحله طرح مفهومی قرار داشته باشند و نباید قرار داد تجاری سازی با مجموعه دیگری در خصوص طرح ارسالی بسته شده باشد.

۱۱)  مسئولیت حفاظت از ایده های تیم ها تا قبل از اعلام نتایج داوری آنلاین بر عهده اعضای تیم ها است .

۱۲)  برنامه ها ی تلویزیونی طی ۱۳ قسمت در شبکه ی تعیین شده از سوی حامی رویداد متعاقبا اعلام و پخش خواهند شد .

۱۳)  طرح هایی که از نظر کمیته برگزار کننده رویداد نامناسب، غیر اخلاقی، و مخالف با قوانین و شئونات کشور تلقی شوند توسط کمیته داوری از رقابت حذف خواهند شد.

 

 

مراحل و سطوح رقابت 

 

رقابت عمومی (مرحله آنلاین)

• محوریت رقابت: مشکلات و راهکار های مفهومی پیشنهادی برای یک محصول مورد نظر اسپانسر

• تعداد تیم های رقابت کننده: نامحدود بر اساس مدت زمان تعیین شده برای ارسال طرح ها به سامانه اینترنتی رویداد ایده ناب

• تعداد تیم های منتخب: ۲۷ تیم برتر

• ملاک انتخاب: آرای کمیته داوری آنلاین در فرآیند بررسی طرح های بی نام و کد گذاری شده

• اعلام نتایج: از طریق سامانه ایده ناب و سایر رسانه های ملی در اختیار

 

رقابت تلویزیونی مرحله اول ( ۹ برنامه تلویزیونی )

• محوریت رقابت: ارائه طرح های مربوط به مشکلات و راهکار های مفهومی

• نحوه رقابت:ارائه طرح توسط تیم های منتخب در حضور داوران و دفاع در برابر چالش های مطرح شده توسط کمیته ۴ نفره داوران و دو تیم رقیب

• تعداد تیم های رقابت کننده: ۲۷ تیم در قالب گروه های متشکل از سه تیم رقیب در هر برنامه

• تعداد تیم های منتخب: ۹ تیم برتر

• ملاک انتخاب: آرای کمیته ۴ نفره داوران بر اساس کیفیت ارائه و نحوه دفاع از طرح توسط اعضای هر تیم

• اعلام نتایج: امتیاز تیم ها در انتهای هر برنامه اعلام میگردد اما تیم های برتر پس از پایان رقابت های این مرحله ( هفته نهم) و بر اساس رده بندی امتیازات کسب شده انتخاب خواهند شد.

 

رقابت تلویزیونی مرحله دوم: ( ۳ برنامه تلویزیونی )

• محوریت رقابت: تبدیل راهکار های مفهومی به راهکار های اجرایی با راهنمایی های اسپانسر

• نحوه رقابت: ارائه طرح های بازنگری شده توسط ۹ تیم منتخب در حضور داوران و دفاع از طرح در برابر چالش های مطرح شده توسط دو تیم رقیب در هر برنامه • تعداد تیم های رقابت کننده: ۹ تبم در قالب گروه های متشکل از سه تیم رقیب در هر برنامه

• تعداد تیم های منتخب: ۳ تیم برتر

• ملاک انتخاب: آرای کمیته ۴ نفره داوران بر اساس توانایی ارائه و دفاع طرح توسط اعضای تیم

• اعلام نتایج: امتیاز تیم ها در انتهای هر برنامه اعلام میگردد اما تیم های برتر پس از پایان رقابت های این مرحله (برنامه دوازدهم) و بر اساس رده بندی امتیازات کسب شده انتخاب خواهند شد.

 

رقابت تلویزیونی مرحله سوم: (برنامه تلویزیونی پایانی)

• محوریت رقابت: ساخت ماکت های محصول نهایی بر اساس راهکار های اجرایی • نحوه رقابت: در این مرحله رقابت مستقیم بین تیم ها وجود نداشته و هر یک از تیم ها نمونه اولیه طرح خود را به معرض نمایش میگذارد

• تعداد تیم های رقابت کننده: ۳ تیم در قالب یک برنامه تلویزیونی

• تعداد تیم های منتخب: یک تیم به همراه محصول نهایی

• ملاک انتخاب: آراء عمومی جامعه در طول برنامه تلویزیونی به عنوان بخشی از مارکتینگ و تحقیقات بازار از طریق رسانه های جمعی

• اعلام نتایج: طرحی که بیشترین آراء عمومی را به خود اختصاص دهد در مرحله نهایی به عنوان طرح برتر شناخته خواهد شد.

 

ثبت نام و ارسال طرح


از ایده پردازان و صاحبان دانش و تخصص مرتبط با موضوع رویداد دعوت می گردد در صورتی که در راستای موضوع هر رقابت ایده و یا طرحی دارند پس از تشکیل تیمی متشکل از سه نفر ( ترجیحا مشرف به تمامی زوایای رقابت ) مشخصات فردی خود را به همراه طرح یا ایده ی  پیشنهادی در بخش های ذیل درج و ارسال نمایند.

مشخصات سرگروه
  1. *
  2. ایمیل نیاز است
خلاصه طرح
  1. توضیح ما
 

درخواست برگزاری رویداد برای سازمان ها


بدینوسیله از سازمانها ، مراکز دولتی یا خصوصی و واحدهای تولیدی یا خدماتی برتر کشور دعوت می گردد جهت دریافت مشاوره لازم و بررسی شرایط حضور در برنامه تلویزیونی رویداد رقابتی ایده ناب به عنوان حامی اصلی برنامه و یا بهره مندی از طرحهای برتر مسابقه و همچنین به منظور هم افزایی بین سازمانی و بستر سازی جهت حمایت های معنوی دوجانبه ، مندرجات ذیل را تکمیل فرمایند .

بدیهی است همکاران ما صمیمانه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره لازم خواهند بود. 

                                                                       منتظر تماس ما باشید

 

  1. *
  2. *
  3. *
  4. *
  5. *
  6. *
  7. *
  8. *
  9. *
 

طرح های برتر و رده بندی


 

در هر دوره از رقابتهای ایده ناب مشخصات تیم های راه یافته به مراحل مختلف رویداد اعم از مرحله آنلاین ، مرحله اول ، مرحله دوم  و مرحله سوم (‌ برندگان رقابت ) طی جدولی در ذیل بصورت کامل اعلام خواهند شد.

 

شماره    تاریخ  موضوع    علمی  اقتصاد  بــازار  حاضرین   واحد میهمان  صورتجلسه  پیوستها
۱۰۰۱۰۰۱
۱۰۰۱۰۰۲
۱۰۰۱۰۰۳